Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Koučování je dnes považováno za jeden z nejefektivnějších způsobů zvyšování výkonnosti manažerů, pracovních týmů i jednotlivců a rozvíjení jejich potenciálu. Autoři – zkušení konzultanti, trenéři a koučové – poskytují praktický návod, jak v koučování i vedení lidí využít metody založené na typologii osobnosti MBTI® (dnes nejrozšířenějším nástroji pro zjišťování osobnostních typů a pochopení rozdílů mezi nimi) a jak jednotlivé typy lidí koučovat – na co se zaměřit a čeho se naopak vyvarovat. Rozebírají principy, přínosy a předpoklady účinného koučování a uvádějí přehled znalostí a dovedností, jež by měl dobrý kouč ovládat. Tato čtivá, inspirující příručka – s ilustracemi Jana Šnejdara – je určena nejen pro každodenní praxi manažerů, koučů, trenérů či konzultantů, ale i všem účastníkům kursů koučování a osobnostní typologie.
| ISBN: | 978-80-7261-252-9 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612529 |
| Doporučená cena: | 399 Kč |
| Počet stran | 340 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 19. 9. 2012 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Ilustrátor: | Šnejdar, Jan |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |