Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Publikace je určena pro zájemce o praktické aplikace teoretických poznatků z oblasti podnikové ekonomiky a marketingu. Prioritně je určena pro studenty bakalářského studia všech vysokých škol ekonomického zaměření. Kniha je interaktivní, každá kapitola obsahuje stručné teoretické shrnutí a odkazy na základní literaturu, příklady, studie, otázky k zamyšlení i diskuzi, ekonomické křížovky a kvízy, c
| ISBN: | 80-86898-78-4 |
|---|---|
| EAN: | 8086898784 |
| Doporučená cena: | 195 Kč |
| Počet stran | 232 stran |
| Rozměr | B5 |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 17. 7. 2006 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |