Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha představuje matematické modely některých manažerských úloh, u kterých jsou respektovány náhodné vlivy, a s nimiž se manažeři setkávají při rozhodování na různých úrovních v podnicích i organizacích. Kniha se snaží pokrýt tři důležité okruhy úloh - rozhodovací úlohy z teorie firmy, marketingu a financí, které využívají Markovovy řetězce, dále úlohy hromadné obsluhy a konečně teorii zásob. Kniha je použitelná jako vysokoškolská učebnice především na ekonomických fakultách, ale i na technických fakultách s ekonomickým zaměřením.
| ISBN: | 978-80-200-1704-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788020017048 |
| Doporučená cena: | 125 Kč |
| Počet stran | 136 stran |
| Rozměr | 130x200 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 20. 10. 2009 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |