Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Posláním této knihy je poskytnout stávajícím i budoucím manažerům informace o tom, s jakými problémy se mohou setkat při řízení rozvoje a provozu informačního systému a jaké mohou být postupy řešení těchto problémů. Jejím primárním cílem je osvětlit budoucím ICT mananžerům, jak řídit podnikovou informatiku, aby se stala kvalitním partnerem byznysu a aby pomohla zvýšit konkurenceschopnost podniku. Sekundárním cílem je naznačit byznys manažerům, jak využít informační technologie ke zvýšení výkonnosti podniku, resp. veřejné instituce a jak spolupracovat s ICT manažery, aby ICT dobře podporovaly dosažení podnikových cílů.
| ISBN: | 978-80-245-1440-6 |
|---|---|
| EAN: | 9788024514406 |
| Doporučená cena: | 440 Kč |
| Počet stran | 446 stran |
| Rozměr | 182x257 mm |
| Pořadí vydání | 1. dotisk 1. vydání |
| Datum vydání | 2. 11. 2010 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |