Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Chytrá a zábavná kniha od zakladatele minipivovaru BrewDog shrnuje podstatu nevídaného úspěchu, kterého James Watt dosáhl punkovým přístupem. "Neztrácejte čas s pitomými podnikatelskými plány. Zapomeňte na čísla o prodeji. Nedbejte na rady. Vsaďte všechno na to, čemu věříte." Díky těmto mantrám se firma BrewDog stala jednou z nejrychleji rostoucích značek, která se proslavila svými pivy, bary a crowdfundingovými kampaněmi. Minipivovar BrewDog založili dva mladí milovníci dobrého piva ze Skotska. Způsobili tak revoluci v řemeslné výrobě piva, přepsali knihy rekordů a jaksi mimochodem přinesli zcela nový přístup k podnikání. Spoluzakladatel firmy James Watt v knize Punkové podnikání shrnuje podstatu jejich úspěchu. Jeho anarchistická příručka se zabývá financemi (a tím, jak hlídat každou korunu) i marketingem (jak nepropagovat produkt, ale vést „křížovou výpravu“). Originální, zábavná a užitečná kniha přináší inspiraci pro všechny budoucí vizionáře.
| ISBN: | 978-80-87506-87-5 |
|---|---|
| EAN: | 9788087506875 |
| Doporučená cena: | 298 Kč |
| Počet stran | 252 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 31. 3. 2017 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
| Překladatel: | Ficová, Sylva |
| Nakladatelství | Nakladatelství 65. pole |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |