Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům – lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách.
| ISBN: | 80-85927-75-6 |
|---|---|
| EAN: | 8085927756 |
| Doporučená cena: | 290 Kč |
| Počet stran | 260 stran |
| Rozměr | 148x210 mm |
| Pořadí vydání | 1 |
| Datum vydání | 1. 1. 2000 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Leda, spol. s r.o. |
| Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |