Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, které nejčastěji využívá. Sledujte celé workflow od návrhu layoutu, přes schvalování s klientem až po fotografování ve studiu nebo venkovních lokacích.
| ISBN: | 978-80-251-3112-1 |
|---|---|
| EAN: | 9788025131121 |
| Doporučená cena: | 399 Kč |
| Počet stran | 232 stran |
| Rozměr | 210x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 28. 11. 2011 |
| Vazba | kniha, šitá vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Computer Press |
| Tématická skupina | 5 - Technické vědy |