Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.
| ISBN: | 978-80-7261-258-1 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612581 |
| Doporučená cena: | 289 Kč |
| Počet stran | 212 stran |
| Rozměr | 125x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 4. 4. 2013 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |