Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Manažerská příručka zaměřená na efektivní řešení problémů vychází z principu paradoxu (polarity), tzn. že k řešení problému je třeba přistoupit současně z obou stran, tedy aplikovat obě protichůdné možnosti. Měla by vaše firma směřovat ke globální expanzi, nebo využít lokálních příležitostí? Riskovat kvůli dramatickému růstu, nebo chránit současnou stabilitu? V podnikání jsou vnitřní tenze často chybně chápány jako problémy, u nichž existuje jedna „správná“ odpověď. Avšak nejúčinnější a nejinovativnější řešení spočívá nikoliv v rozhodování typu buď/anebo, nýbrž v současném skloubení obou protichůdných možností. Jedině tak získáme celkový obrázek a výsledkem bude maximalizace potenciálu organizace.
| ISBN: | 978-80-249-3053-4 |
|---|---|
| EAN: | 9788024930534 |
| Doporučená cena: | 279 Kč |
| Počet stran | 280 stran |
| Rozměr | 125x200 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 24. 10. 2016 |
| Vazba | kniha, vázaná vazba |
| Jazyk | český |
| Překladatel: | Bárová, Marta |
| Nakladatelství | Ikar |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |