Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Service Design Management

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.
ISBN:978-80-271-5364-0
EAN:9788027153640
Doporučená cena:399 Kč
Počet stran 280 stran
Datum vydání 2024
Pořadí vydání neurčeno
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Petra Jílková
Nakladatelství Grada Publishing, a.s.
Tématická skupina 5 - Technické vědy
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace