Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.
Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.
Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.
| ISBN: | 978-80-271-5364-0 |
| EAN: | 9788027153640 |
| Doporučená cena: | 399 Kč |
| Počet stran |
280 stran |
| Datum vydání |
2024 |
| Pořadí vydání |
neurčeno |
| Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk |
český |
| Autor: |
Petra Jílková |
| Nakladatelství |
Grada Publishing, a.s. |
| Tématická skupina |
5 - Technické vědy |