Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na práci reklamy s narážkami, subtilními náznaky a dvousmysly, ale na její nakládání s explicitním sexuálním sdělením.
| ISBN: | 978-80-86807-88-1 |
|---|---|
| EAN: | 9788086807881 |
| Doporučená cena: | 155 Kč |
| Počet stran | 160 stran |
| Rozměr | 148x210 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 12. 3. 2010 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Nakladatelství Bor |
| Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |