Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Publikace má několik rovin a byla napsána, aby splni¬la několik cílů. Hlavně je to ovšem pokus autora sumarizovat své vlastní, často velice dramaticky nabyté, zkušenosti z daného oboru, zpracovat a skloubit se zkušenostmi druhých. Současně je to snaha o zamyšlení se nad složitostí, různorodostí světa podnikání a zejména řízení, nebo chcete-li, managementu. Při psaní této práce vycházel autor ze svého niterného předsvědčení, že management není exaktní disciplinou, vychází zejména z empirie, ze zkušeností těch, kteří mají talent, umí a dokázali – řídit, vést.
| ISBN: | 978-80-87071-11-3 |
|---|---|
| EAN: | 9788087071113 |
| Doporučená cena: | 225 Kč |
| Počet stran | 96 stran |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 5. 9. 2007 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |