Kniha je první původní publikací o strategické komunikaci na českém trhu. Strategickou komunikaci představuje jako nově se rozvíjející obor na pomezí různých společenskovědních a humanitních disciplín: komunikačních a mediálních studií, behaviorální ekonomie a psychologie, politologie a bezpečnostních studií, informačních technologií a dalších. Autorka přehledně představuje základní postupy, metody, nástroje a taktiky, které se ve strategické komunikaci uplatňují. Na zřeteli má přitom neustále se měnící a vyvíjející se prostředí digitální komunikace a digitálních technologií. V neposlední řadě rozebírá důležitá etická dilemata, která jsou nevyhnutelně součástí praxe strategické komunikace. Publikace je určena jak studujícím komunikačních a sociálněvědních oborů, tak i profesionálům z praxe.
ISBN: | 978-80-246-5808-7 |
EAN: | 9788024658087 |
Doporučená cena: | 390 Kč |
Počet stran |
316 stran |
Datum vydání |
2025 |
Pořadí vydání |
neurčeno |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Denisa Hejlová |
Nakladatelství |
Karolinum |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |