Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Cílem publikace přední domácí auditorky a konzultantky je představit manažerské účetnictví jako otevřený systém založený na multikriteriálním přístupu k řízení a měření strategické pozice podniku, tzn. integrující finanční a věcné informace, interní informace a informace z externího prostředí, informace relevantní pro dlouhodobý i krátkodobý časový výhled. Kniha uvádí možnosti modifikace a rozšíření známých metod a nástrojů manažerského účetnictví – kalkulací, rozpočtů, analýz odchylek apod., aby vyhovovaly požadavkům moderního strategického managementu.
| ISBN: | 978-80-7261-199-7 |
|---|---|
| EAN: | 9788072611997 |
| Doporučená cena: | 290 Kč |
| Počet stran | 208 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 22. 9. 2009 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |