Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností svých studentů-manažerů formulují autoři, lektoři pražské TC Business School, klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce se svými kolegy i s ostatními zájmovými skupinami.
| ISBN: | 978-80-7261-259-8 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612598 |
| Doporučená cena: | 309 Kč |
| Počet stran | 260 stran |
| Rozměr | 125x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 20. 5. 2013 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |