Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Publikace se věnuje problematice služeb v průřezu od historie po nejnovější teorie. Je rozdělena do tří, vzájemně navazujících částí. První část se zabývá teoretickými východisky služeb a ekonomikou služeb. Klasifikace a postavení služeb v moderní ekonomice vytváří odrazový můstek pro správné pochopení souvislostí mezi manažerskými a marketingovými činnostmi v této oblasti. Druhá část publikace se zaměřuje na management služeb a jeho specifika. Pozornost je soustředěna na aktuální problémy související s kvalitou a managementem kvality, inovacemi ve službách a řízení lidského faktoru. Poslední část je věnována marketingu služeb se zvýrazněním moderních marketingových trendů a specifik marketingového mixu a brand managementu ve službách.
| ISBN: | 978-80-87472-25-5 |
|---|---|
| EAN: | 9788087472255 |
| Doporučená cena: | 195 Kč |
| Počet stran | 183 stran |
| Rozměr | 250x175 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 9. 5. 2012 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. |
| Tématická skupina | 999 - nezařazeno |