Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Knížka, uzavírá problematiku několika předešlých knih na téma management. I když je souborným dílem je štíhlá, sexy, aby z ní bylo jasné, co je v podnikání důležité, jak to spolu souvisí a jak se to dá ovlivnit. Text knihy postupuje od určení toho, co bude firma produkovat a jakým způsobem, přes úvahy nad zajišťováním kompetentních lidí pro tuto produkci.
| ISBN: | 80-86851-36-2 |
|---|---|
| EAN: | 8086851362 |
| Doporučená cena: | 249 Kč |
| Počet stran | 168 stran |
| Rozměr | 168x240 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 2. 6. 2006 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Nakladatelství | Alfa Publishing |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |