Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

The Optimization of Corporate Resources: Data, Information, Knowledge, Wisdom

Within an environment of continuous expanding competition, engendered by the New Economy, it has been widely observed that organizations increasingly need a resource which is neither highly available, nor easy to copy or imitate, and which can provide the ability to underpin sustainable competitive advantage. This has led to an expanding emphasis on knowledge creation, ownership and dissemination. Nevertheless, focusing solely on knowledge without the proper management of its description, i.e. information, is incomplete. Furthermore, it is insufficient to work exclusively with data and information......

ISBN:978-80-7454-078-3
EAN:9788074540783
Doporučená cena:85 Kč
Počet stran 36 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 25. 8. 2011
Jazyk anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace