Disertační práce se zabývá vymezením dětské hračky na principu rozšíře-né reality a jejím samotným vývojem. v teoretické části se práce věnuje pře-devším analýze současné produkce na trhu v tomto segmentu, typickým prvkům, které jsou u těchto produktů využívány a kritickému zhodnocení konkrétních aplikací rozšířené reality, jejich funkčnosti a odůvodněnosti po-užití. Následující část práce je věnována analýze a srovnání různých techno-logií používaných ke zobrazení rozšířené reality, a to především z hlediska poměru imerze/ovladatelnost/cena. Praktická část práce je zaměřena na návrh a vývoj finálního produktu ve dvou rovinách. První rovinou je designérská práce, tedy návrh, tvorba vir-tuálního modelu a 3D dat, výroba a testování fyzického prototypu hračky formou iterativního procesu. Druhou rovinou je softwarové řešení produktu ve formě návrhu a programování doprovodné aplikace, včetně jejího vydání na zvolené platformě.
| ISBN: | 978-80-7678-208-2 |
| EAN: | 9788076782082 |
| Počet stran |
65 stran |
| Datum vydání |
30. 11. 2023 |
| Pořadí vydání |
První |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
e-kniha - pdf |
| Autor: |
Štěpán Dlabaja |
| Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
| Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52474 |