Publikace se komplexně věnuje aktuálnímu pedagogickému tématu, kterým je využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávání. V knize je popsána role ICT v současné společnosti, je vymezena problematika e-learningu, ale také blended learningu či jeho vztahu k distančnímu vzdělávání. Jádrem knihy jsou kapitoly zaměřené na role e-learningu v celoživotním učení, aktéry e-learningu, či teorie učení v éře síťových digitálních technologií. Pozornost je věnována i mnoha prostředkům moderních technologií, u nichž je nastíněno jejich pedagogické využití. Autor vychází z analýzy současných sociologických, psychologických a pedagogických teorií a z výsledků zahraničních i českých empirických výzkumů, přičemž využívá rovněž vlastních výzkumů a zkušeností v této oblasti.
| ISBN: | 978-80-210-5123-2 |
| EAN: | 9788021051232 |
| Doporučená cena: | 280 Kč |
| Počet stran |
162 stran |
| Rozměr |
160x230 mm |
| Pořadí vydání |
1. |
| Datum vydání |
2009 |
| Jazyk |
český, anglický |
| Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Autor: |
Jiří Zounek |
| Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
| Tématická skupina |
17 - VŠ skripta |