Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky.
| ISBN: | 978-80-210-4799-0 |
| EAN: | 9788021047990 |
| Doporučená cena: | 150 Kč |
| Počet stran |
210 stran |
| Rozměr |
148x210 mm |
| Pořadí vydání |
1. |
| Datum vydání |
20. 2. 2009 |
| Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk |
český |
| Autor: |
František Řezáč |
| Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
| Tématická skupina |
1 - Ekonomika |