Třetí přepracované a doplněné vydání učebního textu opětovně vychází ze zkušeností autorů získaných v podnikové praxi i vysokoškolské výuce. Skripta jsou určena především posluchačům předmětu Marketingové řízení podniku, mohou ale být inspirací pro živnostníky, majitele rodinných podniků, manažery malých a středních podniků nebo absolventy, kteří hledají náměty pro zkvalitnění vlastní práce. Očekávaným výsledným efektem je poznání, pochopení, osvojení si a přiřazení známých marketingových pojmů, definic a postulátů ke konkrétním marketingovým aktivitám.
| ISBN: | 978-80-7408-228-3 |
| EAN: | 9788074082283 |
| Doporučená cena: | 125 Kč |
| Počet stran |
100 stran |
| Pořadí vydání |
Třetí přepracované a doplněné vydání |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Autor: |
Naděžda Petrů |
| Autor: |
Václav Kupec |
| Nakladatelství |
Vysoká škola finanční a správní, a. s. |
| Tématická skupina |
17 - VŠ skripta |