Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Metody oceňování podnikuproces ocenění - základní metody a postupy

Páté vydání knihy je znovu koncipováno jako první díl, na který volně navazuje druhý díl Mařík, M. a kol.: Metody oceňování podniku pro pokročilé – hlubší pohled na vybrané problémy, určený pro ty čtenáře, kteří mají chuť a potřebu se hlouběji zamýšlet nad disciplínou zvanou oceňování podniku. Základní zaměření prvního dílu zůstalo stejné jako v předchozích vydáních, to je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snaží se publikace nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto je věnováno poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění. Značná pozornost je věnována i vymezení základních veličin pro ocenění, kterými jsou investovaný kapitál, volné peněžní toky, čisté výnosy, a to i z hlediska účetního. V tomto vydání byla provedena řada aktualizací spojených se změnami v některých českých zákonech a s aktuálním zněním Mezinárodních oceňovacích standardů (IVS 2024). Dále byly provedeny některé dílčí úpravy textu, které by měly poskytnout další doplnění nebo zdůraznění vysvětlovaných témat.
ISBN:978-80-87865-94-1
EAN:9788087865941
Doporučená cena:730 Kč
Počet stran 552 stran
Datum vydání 9.12.2024
Pořadí vydání 5.
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Autor: Miloš Mařík
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace