Odborná monografie popisuje inovativní změny marketingové komunikace na pozadí současně se měnící společnosti. Autoři, renomovaní odborníci z oblasti ekonomie, globálního podnikání a marketingu, přistupují k marketingu jako společensko-vědní disciplíně. Výsledkem pečlivého výběru témat je dvanáct studií, které přinášejí plastický obraz o aktuálním dění v marketingové komunikaci u nás i v zahraničí. Studie lze rozdělit do čtyř základních tematických okruhů: Teoretická východiska marketingu jako behaviorální vědy, Globální trendy a souvislosti v moderním marketingu, Aplikace moderních marketingových aktivit do vybraných zájmových oblastí a Nové trendy ve vývoji chování spotřebitelů. Zpracovaná témata jsou doplněna aktuálními daty z primárních i sekundárních výzkumů.
| ISBN: | 978-80-7408-253-5 |
| EAN: | 9788074082535 |
| Doporučená cena: | 490 Kč |
| Počet stran |
252 stran |
| Pořadí vydání |
1. vydání |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Autor: |
Aleš Hes |
| Autor: |
Ladislava Knihová |
| Nakladatelství |
Vysoká škola finanční a správní, a. s. |
| Tématická skupina |
1 - Ekonomika |