Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Nálepkování nadaných žáků – překážka i příležitost v rozvoji nadání

Pokud u nějakého žáka byť jen předpokládáme, že je „nadaný“, již samotný obsah slova nadaný v nás vyvolává řadu nejrůznějších emocí. Tyto pocity ovlivňují to, jak o žácích přemýšlíme, jaké k nim zaujímáme postoje, a následně, jak k nim přistupujeme. Pokud tento „verdikt“ nad žákem vyřkne i odborná autorita či instituce, opírající své názory o jasná paradigmata, včetně školského systému a legislativy, emoce se začínají násobit a jednání vůči nadaným zviditelňovat. Naše původní představa o nadání a obsahu takového označení je postupně zhmotňována v předdefinovaném obraze nadaného žáka, do něhož směrujeme i samotného nálepkovaného jedince.
ISBN:978-80-7678-322-5
EAN:9788076783225
Počet stran 316 stran
Datum vydání 07. 04. 2025
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Autor: Eva Klimecká
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Určeno pro potřeby UTB ve Zlíně
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace