Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie.
| ISBN: | 978-80-210-6123-1 |
| EAN: | 9788021061231 |
| Doporučená cena: | 250 Kč |
| Počet stran |
190 stran |
| Rozměr |
148x210 mm |
| Pořadí vydání |
1. |
| Datum vydání |
26. 3. 2013 |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Autor: |
Jaroslav Škapa |
| Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
| Tématická skupina |
1 - Ekonomika |