Smyslem této knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit čtenáře s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality. Text je vhodný pro široké spektrum osob. Především zde naleznou svou oblast podnikoví specialisté, jejichž zaměřením v praxi je procesní řízení a kvalita. Nicméně kniha může být užitečná i pro další podnikové odborníky, např. z oblasti marketingu, vývoje a návrhu nebo výroby, a lze ji doporučit rovněž vysokoškolským studentům napříč technickými a ekonomickými oblastmi.
| ISBN: | 978-80-87865-83-5 |
| EAN: | 9788087865835 |
| Doporučená cena: | 340 Kč |
| Počet stran |
206 stran |
| Pořadí vydání |
1. |
| Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk |
český |
| Autor: |
Pavel Blecharz |
| Nakladatelství |
Ekopress, s.r.o. |
| Tématická skupina |
1 - Ekonomika |