Oblasti produktového designu, výroby, marketingu a distribuce vyžadují v současné době rychlé reakce na změny, které přicházejí každý den. Tyto změny se projevují měnící se dynamikou a vztahem mezi fyzickým a digitál- ním prototypováním, materiálovými inovacemi a výrobou produktů. Takové procesy směřují k opětovnému zapojení a zainteresování zákazníka/spotřebi- tele do aktivní role pro design a produkci výrobků. Ještě důležitější roli pak hraje designér, respektive výrobce, kteří vystupují jako zodpovědní účastníci v širším kontextu udržitelnosti a environmentálního cítění. Klíčovým výzkum- ným cílem je teoretická a praktická syntéza fyzické výroby a virtuálních digi- tálních procesů v obuvnickém průmyslu. Toto zaměření výzkumu disertační práce zkoumající vzestup současných technologií a materiálů je doprovázeno cílem dosáhnout udržitelného produktového designu se zvláštním důrazem na výrobu obuvi.
| ISBN: | 978-80-7678-135-1 |
| EAN: | 9788076781351 |
| Počet stran |
48 stran |
| Datum vydání |
30. 12. 2022 |
| Pořadí vydání |
První |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
e-kniha - ostatní |
| Autor: |
Lucie Trejtnarová |
| Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
| Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/52411 |