Práce předkládá čtenáři teoretickou a empirickou analýzu k tématu, které je zde pojmenováno jako učení pro pracoviště a jehož označení je výsledkem úsilí o české pojmenování konceptu workplace learning. V knize je koncept učení pro pracoviště předložen ve třech rovinách. Za prvé coby akademický koncept napomáhající porozumět procesům učení v celé jejich šíři, ve všech rovinách a se všemi riziky a možnými poruchami. Za druhé coby koncept s netradičně vymezeným polem zájmu a pozměněnou perspektivou umožňující nahlédnout problematiku učení dospělých tak, aby se odkryly prostory běžnému vnímání skryté. A konečně (za třetí) může učení pro pracoviště posloužit jako opora pro rozmanité aplikace teoretických východisek a praktických a politických řešení otázek učení se a vzdělávání dospělých.
| ISBN: | 978-80-210-5116-4 |
| EAN: | 9788021051164 |
| Doporučená cena: | 215 Kč |
| Počet stran |
154 stran |
| Rozměr |
176x250 mm |
| Pořadí vydání |
1. |
| Datum vydání |
2009 |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Autor: |
Petr Novotný |
| Nakladatelství |
Masarykova univerzita |
| Tématická skupina |
17 - VŠ skripta |