Tato publikace přináší poznatky k tématu, jemuž se v celosvětovém měřítku
věnuje málo výzkumné pozornosti. Jedná se přitom o téma, které se dotýká
široké komunity výzkumníků – ve většině případů totiž na základě své vědecké
práce předávají zkušenosti nové generaci studentů prostřednictvím výuky na
vysoké škole. Vysokoškolský učitel působí v několika rolích a musí naplňovat
množství činností – vyučovací, konzultační, školící, organizační, administrativní
či řídící. Jak se mu tedy daří vypořádat se s řadou úkolů, jež se pod každodenními
činnostmi skrývají? Na podstatu daného problému se zásadně zaměřuje
již první kapitola, ovšem v této publikaci nahlédneme rovněž na práci školitele
doktorských studentů, seznámíme se prostřednictvím případové studie
s cíli i výsledky rozvoje kompetencí akademika pronikajícího do vysokoškolské
pedagogiky. V publikaci najdeme dále příspěvky, jejichž význam spočívá v mapování
různých aspektů kariéry vysokoškolských učitelů (profesní či sociální).
V rámci současných požadavků a změn ve společnosti se dotkneme i možností
rozvoje interkulturní kompetence vysokoškolského učitele.
| ISBN: | 978-80-7454-918-2 |
| EAN: | 9788074549182 |
| Počet stran |
208 stran |
| Datum vydání |
13. 12. 2019 |
| Pořadí vydání |
První |
| Jazyk |
český |
| Vazba |
e-kniha - pdf |
| Editor: |
Hana Navrátilová |
| Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
| Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/45874 |