Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí nové zkušenosti se souborem interaktivních technik, které se v našich podmínkách již osvědčily a jichž lze úspěšně využít ve výcvikových programech manažerských a sociálních dovedností. Zabývá se technikami zaměřenými jednak na učení, sebepoznávání a poznávání druhých, jednak na zdokonalování komunikačních schopností. Neopomíjí ani dovednosti nezbytné pro vedení lidí či techniky zaměřené na zlepšování týmové spolupráce a tvořivosti. Nově jsou zařazena některá aktuální témata (např. řízení diverzity, koučování a vyjednávání).
| ISBN: | 80-7261-135-6 |
|---|---|
| EAN: | 8072611356 |
| Doporučená cena: | 380 Kč |
| Počet stran | 248 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | druhé rozšířené |
| Datum vydání | 19. 9. 2005 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |