Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Jak by měly být úkoly v organizaci rozděleny či vzájemně seskupeny? Jaké řídící linie, nástroje koordinace a komunikace by bylo účelné vytvořit? Jak delegovat pravomoci a dosáhnout toho, aby pracovníci chápali svou novou úlohu v organizaci a její vztah k rolím svých kolegů? To jsou nejčastější otázky zajímající manažery při tvorbě a změnách firemního uspořádání. Autor, známý poradce a vysokoškolský pedagog, srovnává tradiční a moderní přístupy k budování organizace, vysvětluje faktory ovlivňující chování osob v organizaci a zabývá se vztahem organizačního uspořádání a výkonnosti firmy. Publikace je určena posluchačům ekonomických a manažerských oborů vysokých škol, manažerům i všem dalším zájemcům o moderní formy organizace firem.
| ISBN: | 80-7261-105-4 |
|---|---|
| EAN: | 8072611054 |
| Doporučená cena: | 260 Kč |
| Počet stran | 164 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 29. 4. 2004 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |