Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý.
| ISBN: | 978-80-265-0425-2 |
|---|---|
| EAN: | 9788026504252 |
| Doporučená cena: | 599 Kč |
| Počet stran | 288 stran |
| Rozměr | 225x190 mm |
| Pořadí vydání | 2. |
| Datum vydání | 26. 10. 2015 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | BizBooks |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |