Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Publikace zachycuje genezi společenské odpovědnosti podniků v uplynulých přibližně patnácti letech. Soustřeďuje se na kritickou analýzu dvou konceptů - Porterovy a Kramerovy myšlenky vytváření sdílené hodnoty jako společensky odpovědné podnikové strategie a globální vůdcovství jako nových požadavků na lídry globálně integrovaných firem. Odpovídá na tyto otázky: Může se společenská odpovědnost stát součástí filozofie a strategie podniků, jejichž hlavním cílem je vytváření ekonomické hodnoty - zisku, návratnosti investic, růstu hodnoty pro akcionáře? Může zákonná regulace ze strany místních vlád změnit mezinárodní strategie globálně operujících nadnárodních společností?
| ISBN: | 978-80-245-1833-6 |
|---|---|
| EAN: | 9788024518336 |
| Doporučená cena: | 380 Kč |
| Počet stran | 142 stran |
| Rozměr | 182x257 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 3. 9. 2012 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |