Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Tvořivost v řídící práci se v poslední době stává jednou z klíčových kompetencí manažera. Od manažera se neočekává, že bude vynálezcem převratných věcí, ale žádá se od něho, že bude občas myslet neortodoxně a vytvářet podmínky pro tvořivost týmu, které vede. Jde o to, objevit tvořivost v sobě i v druhých. Kniha přináší základní pohled na psychologii tvořivosti, tvůrčí řízení a osobnost tvůrčího manažera. Jsou zde také uvedeny některé bariéry, které brání člověku být kreativní. Dále je uveden přehled nejpoužívanějších postupů a metod tvůrčího řešení problémů. V závěru knihy najdete doporučení pro vedení tvůrčích zaměstnanců.
| ISBN: | 978-80-86324-75-3 |
|---|---|
| EAN: | 9788086324753 |
| Doporučená cena: | 145 Kč |
| Počet stran | 90 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 1. 1. 2009 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | 1. VOX a.s. |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |