
Kolektivní monografie přibližuje závažné aktuální téma rozvoje inkluzivní pedagogiky v oblasti komunikačních poruch i poruch učení u dětí zařazených v programu základních škol. Výzkumné studie v oblasti vývojových komunikačních poruch, realizované v rámci dlouhodobého výzkumného zaměření členů katedry speciální pedagogiky a logopedie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové, jsou rozšířeny v oblasti prevence, diagnostiky a intervence specifických poruch učení o pohled a výzkumné zaměření prof. Sarmite Tübele z University of Latvia in Riga, Faculty of Education, Psychology and Art, vedoucí osobnosti oboru logopedie a speciálního vzdělání v Lotyšsku.
Publikace také zahrnuje aktuální výzkumné studie odborníků Pedagogické fakulty Prešovské univerzity v Prešově, v oblasti klinické logopedie, fonologických poruch a specifických poruch učení u žáků základních škol.
Publikace také zahrnuje aktuální výzkumné studie odborníků Pedagogické fakulty Prešovské univerzity v Prešově, v oblasti klinické logopedie, fonologických poruch a specifických poruch učení u žáků základních škol.
ISBN: | 978-80-7465-261-5 |
---|---|
EAN: | 9788074652615 |
Počet stran | 118 stran |
Datum vydání | 20. 9. 2017 |
Pořadí vydání | neurčeno |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Autor: | Karel Neubauer |
Autor: | Lenka Neubauerová |
Autor: | Sarmite Tübele |