Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Česká reklama si připomenete reklamy ze socialistického Československa i ty současné a aktuální, také se dozvíte, jak se reklamní trh vyvíjí, kdo, jak a proč reklamy vytváří či jaké osobnosti stojí za úspěšnými reklamami. Navíc se dobře pobavíte u množství příběhů nejen z reklamní branže.
| ISBN: | 978-80-265-0046-9 |
|---|---|
| EAN: | 9788026500469 |
| Doporučená cena: | 690 Kč |
| Počet stran | 264 stran |
| Rozměr | 190x238 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 29. 10. 2012 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
| Nakladatelství | BizBooks |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |