Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Česká reklamaOd pana Vajíčka po falešné soby

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Česká reklama si připomenete reklamy ze socialistického Československa i ty současné a aktuální, také se dozvíte, jak se reklamní trh vyvíjí, kdo, jak a proč reklamy vytváří či jaké osobnosti stojí za úspěšnými reklamami. Navíc se dobře pobavíte u množství příběhů nejen z reklamní branže.

ISBN:978-80-265-0046-9
EAN:9788026500469
Doporučená cena:690 Kč
Počet stran 264 stran
Rozměr 190x238 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 29. 10. 2012
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství BizBooks
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace