Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Česká reklama si připomenete reklamy ze socialistického Československa i ty současné a aktuální, také se dozvíte, jak se reklamní trh vyvíjí, kdo, jak a proč reklamy vytváří či jaké osobnosti stojí za úspěšnými reklamami. Navíc se dobře pobavíte u množství příběhů nejen z reklamní branže.
ISBN: | 978-80-265-0046-9 |
---|---|
EAN: | 9788026500469 |
Doporučená cena: | 690 Kč |
Počet stran | 264 stran |
Rozměr | 190x238 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 10. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |