Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Multimédia jsou v současné době nejvíce používaným prostředkem komunikace využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Jako nástroje se zde využívají audiovizuální technologie a informační a komunikační technologie. Multimediální produkty se dnes vyskytují prakticky ve všech sférách lidské činnosti a je tedy třeba podporovat jak kvalifikovanou tvorbu těchto produktů, tak i vizuální gramotnost ve společnosti. Publikace podává základní přehled o možnostech využití těchto nových technologií k prezentaci informací. Čtenáři budou přiblíženy významy, prvky, principy, technologie a nástroje multimediálních technologií. Bude mít přehled o současných technologiích a trendech v prezentaci a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Publikace popisuje tvorbu a editaci základních multimediálních prvků - grafika, fotografie, film.
| ISBN: | 978-80-245-1987-6 |
|---|---|
| EAN: | 9788024519876 |
| Doporučená cena: | 585 Kč |
| Počet stran | 308 stran |
| Rozměr | 182x257 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 28. 3. 2014 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |