Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.
| ISBN: | 978-80-7367-574-5 |
|---|---|
| EAN: | 9788073675745 |
| Doporučená cena: | 745 Kč |
| Počet stran | 640 stran |
| Rozměr | 165x235 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 28. 5. 2009 |
| Vazba | kniha, vázaná vazba |
| Jazyk | český |
| Autor: | Vystrčil, Tomáš |
| Překladatel: | Loupová, Hana |
| Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |