Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající výzanam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a ragulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Tato publikace je ve světe jednou z nejoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá všechny hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.
| ISBN: | 80-7178-714-0 |
|---|---|
| EAN: | 8071787140 |
| Doporučená cena: | 425 Kč |
| Počet stran | 448 stran |
| Rozměr | B5 |
| Pořadí vydání | 2. |
| Datum vydání | 9. 9. 2002 |
| Jazyk | český |
| Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
| Překladatel: | Jirák, Jan - Kabát, Marcel |
| Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |