Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Nové vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje autor ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.
| ISBN: | 978-80-7261-212-3 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612123 |
| Doporučená cena: | 260 Kč |
| Počet stran | 144 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 8. |
| Datum vydání | 26. 11. 2009 |
| Jazyk | český |
| Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |