Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné.
| ISBN: | 978-80-265-0259-3 |
|---|---|
| EAN: | 9788026502593 |
| Doporučená cena: | 349 Kč |
| Počet stran | 320 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 1. |
| Datum vydání | 18. 8. 2014 |
| Vazba | kniha, brožovaná vazba |
| Jazyk | český |
| Nakladatelství | BizBooks |
| Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |