Svaz českých knihkupců a nakladatelů
			
	Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich.
| ISBN: | 978-80-7261-382-3 | 
|---|---|
| EAN: | 9788072613823 | 
| Doporučená cena: | 369 Kč | 
| Počet stran | 264 stran | 
| Pořadí vydání | 1. | 
| Datum vydání | 30. 11. 2015 | 
| Vazba | kniha, brožovaná vazba | 
| Jazyk | český | 
| Nakladatelství | Management Press | 
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |