Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich.

ISBN:978-80-7261-382-3
EAN:9788072613823
Doporučená cena:369 Kč
Počet stran 264 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 30. 11. 2015
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace