Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

A Short Course in International Marketing BlundersMarketing Mistakes Made by Companies That Should Have Know Better

Slovník nám ke slovu blunder najde několik překladů, například trapas, klopýtnnutí nebo chyba. A kniha je plná omylů, klopýtnutí a trapasů, zejména amerických firem při jejich expanzi. Jsou podány srozumitelnou angličtinou, bez dogmatických tvrzení, podložena fakty a zajímavostmi z praxe. Při čtení můžete hledat paralely mezi expanzí Wallmarku do Brazílie, kde nedocenil místní kulturu malých prodejen a hledat paralely například s rozšiřováním AAA Auto do Polska, případně vlastními zkušenostmi. Dozvíte se, proč není Eurodisneyland úspěšný jak se čekalo, jak (ne)obstát proti čínské konkurenci výrobců jízdních kol a desítky dalších příběhů. Kniha je vhodná pro studium marketingu i ekonomické angličtiny i pro managery a podnikatel
ISBN:978-80-7399-751-9
EAN:9788073997519
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 188 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 6. 2009
Jazyk anglický
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Tribun EU
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace