Slovník nám ke slovu blunder najde několik překladů, například trapas, klopýtnnutí nebo chyba. A kniha je plná omylů, klopýtnutí a trapasů, zejména amerických firem při jejich expanzi. Jsou podány srozumitelnou angličtinou, bez dogmatických tvrzení, podložena fakty a zajímavostmi z praxe.
Při čtení můžete hledat paralely mezi expanzí Wallmarku do Brazílie, kde nedocenil místní kulturu malých prodejen a hledat paralely například s rozšiřováním AAA Auto do Polska, případně vlastními zkušenostmi. Dozvíte se, proč není Eurodisneyland úspěšný jak se čekalo, jak (ne)obstát proti čínské konkurenci výrobců jízdních kol a desítky dalších příběhů. Kniha je vhodná pro studium marketingu i ekonomické angličtiny i pro managery a podnikatel
ISBN: | 978-80-7399-751-9 |
EAN: | 9788073997519 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran |
188 stran |
Rozměr |
210x297 mm |
Pořadí vydání |
1. |
Datum vydání |
15. 6. 2009 |
Jazyk |
anglický |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství |
Tribun EU |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |