Svaz českých knihkupců a nakladatelů
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora.
| ISBN: | 978-80-7261-244-4 |
|---|---|
| EAN: | 9788072612444 |
| Doporučená cena: | 429 Kč |
| Počet stran | 260 stran |
| Rozměr | 145x205 mm |
| Pořadí vydání | 2. |
| Datum vydání | 21. 2. 2012 |
| Jazyk | český |
| Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
| Překladatel: | Škapová, Hana |
| Nakladatelství | Management Press |
| Tématická skupina | 1 - Ekonomika |