Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora.
ISBN: | 978-80-7261-244-4 |
---|---|
EAN: | 9788072612444 |
Doporučená cena: | 429 Kč |
Počet stran | 260 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 21. 2. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Škapová, Hana |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |