Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Agenda 21Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora.

ISBN:978-80-7261-244-4
EAN:9788072612444
Doporučená cena:429 Kč
Počet stran 260 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 21. 2. 2012
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Škapová, Hana
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace