Spotřebitel je každodenně konfrontován s různými formami reklamy, nabídek, možností služeb a zboží ve stále se rozšiřujícím spektru kvalitativním, cenovém i typovém. Měla by mu přitom být zaručena přiměřená právní ochrana, která by jej ale současně nezbavovala potřebné míry vlastní odpovědnosti a hospodárnosti. Těžištěm předkládané publikace je postavení spotřebitele jako klienta banky. Pozornost je soustředěna na aktuální aspekty: e-commerce týkající se finančních služeb a spotřebitelský úvěr. Širší rámec tvoří povinnosti banky, která se vždy musí vyvarovat nekalých obchodních praktik, klamavé a agresivní či jinak nekalé reklamy a nepřiměřených (smluvních) podmínek.
ISBN: | 978-80-7418-009-5 |
---|---|
EAN: | 9788074180095 |
Doporučená cena: | 265 Kč |
Počet stran | 138 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 2. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |