Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Aktuální aspekty ochrany spotřebitele v bankovnictví

Spotřebitel je každodenně konfrontován s různými formami reklamy, nabídek, možností služeb a zboží ve stále se rozšiřujícím spektru kvalitativním, cenovém i typovém. Měla by mu přitom být zaručena přiměřená právní ochrana, která by jej ale současně nezbavovala potřebné míry vlastní odpovědnosti a hospodárnosti. Těžištěm předkládané publikace je postavení spotřebitele jako klienta banky. Pozornost je soustředěna na aktuální aspekty: e-commerce týkající se finančních služeb a spotřebitelský úvěr. Širší rámec tvoří povinnosti banky, která se vždy musí vyvarovat nekalých obchodních praktik, klamavé a agresivní či jinak nekalé reklamy a nepřiměřených (smluvních) podmínek.

ISBN:978-80-7418-009-5
EAN:9788074180095
Doporučená cena:265 Kč
Počet stran 138 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 2. 2009
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství KEY Publishing s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace