Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.

ISBN:978-80-7418-130-6
EAN:9788074181306
Doporučená cena:160 Kč
Počet stran 88 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 12. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství KEY Publishing s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace