Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.
ISBN: | 978-80-7418-130-6 |
---|---|
EAN: | 9788074181306 |
Doporučená cena: | 160 Kč |
Počet stran | 88 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 12. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |